Засідання «круглого столу»: «Школа онколога для пацієнтів»

   16 жовтня 2013р. відбулося засідання «Школи онколога для пацієнтів». Організаторами заходу стали завідувач онкохірургічного  відділення №1 Комунального Закладу «Черкаський обласний онкологічний диспансер» ЧОР Тюрін Олег Васильович та члени Черкаської громадської  організації  «Я не сама».

    Активно долучились до підготовки і проведення «круглого столу» лікарі-онкологи Черкаського обласного онкологічного диспансеру, лікарі-експерти Черкаського обласного центру медико-соціальної експертизи, представники  Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Черкаського міського центру зайнятості, жінки, які перенесли захворювання на рак молочної залози, члени громадських організацій інвалідів, пацієнти зі стаціонару, представники засобів масової інформації.

     На засіданні детально обговорювались проблеми пов’язані з захворюванням на рак молочної залози. Присутні  були ознайомлені  зі станом захворюваності на рак молочної залози, її тенденціями, новітніми технологіями в діагностиці та лікуванні даної патології. Особливий акцент було зроблено на необхідності зосередження зусиль первинної ланки охорони здоров’я на раннє виявлення онкопатології. Гостро звучало питання про формування у кожної жінки відповідальності за своє здоров’я. Активну участь  у заході прийняли директор Черкаського міського центру зайнятості Щербак О.М., представник Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Дзюбан О.І., лікар-хірург обласної МСЕК №1 Драган В.Ф., лікар-терапевт спеціалізованої онкологічної МСЕК Вовчановська С.С., керівник обласного центру радіаційної онкології Гришина І.М., керівник  онкохіміотерапевтичного центру Самохвал Ю.В.

 

    Пацієнтки мали змогу отримати фахові відповіді на актуальні для них запитання щодо лікування, медико — соціальної експертизи, реабілітації в широкому розумінні, забезпечення технічними засобами реабілітації, працевлаштування, надання соціальних  пільг  та ін.

    Учасниками  засідання  схвалено і висловлено думку про доцільність проведення заходів у форматі круглого столу, які  дають можливість  глибше зрозуміти потреби пацієнтів та покращити якісь їх обслуговування.